.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه استاندار گلستان در محکومیت حرمت شکنی اخیر

استاندار گلستان در بيانيه اي حرکت عده اي قليل ازعوامل خودفروخته و مزدور بيگانه را در روز عاشوراي حسيني محکوم کرد.

به گزارش شمال نیوز، در بيانيه مهندس "جواد قناعت" با درود به روح بلند سرور و سالار شهيدان اباعبدا...الحسين (ع) و اصحاب صديق و وفادار آن حضرت که براي حفظ و حراست از جايگاه دين و منصب امامت و ولايت از تمام وجود خويش گذشتند،آمده است: امت ولايتمدار و شهيد پرور ايران اسلامي در ايام عاشوراي حسيني با قلبي داغدار و روحي پر درد و آزرده مشغول عزاداري بودند که عده اي غافل و خودفروخته انديشه ناب حسيني را زير سوال بردند.

وي افزوده است: آنان انديشه حسيني و ازشهاي بنيادي و بنياني نظام اسلامي را زير سوال برده و با حرکات خباثت بار و ساختار شکن خود شعار داده و امکانات و اموال مردم و سرمايه هاي عمومي را به آتش کشيدند.

بيانيه ادامه مي دهد: هر چند عده قليلي خودفروخته و مزدور بيگانه قادر به تضعيف نظام اسلامي و اراده پولادين پيروان حضرت امام خميني (ره) و پرچم برافراشته آن پيرمراد نخواهند بود اما وجود عده اي ذليل بي عزت در کشور آقا امام زمان (عج) قابل تحمل نبوده و امت حسيني اين حرکت کثيف و پليد را بطور قاطع و يکصدا محکوم نمودند.

استاندار گلستان افزوده است: امت حسيني همچنين جان ناقابل خويش را براي تحقق منويات شهداي گرانقدر و حضرت امام (ره ) و اجراي فرامين مقام معظم رهبري در کف گرفته و آماده ايثار و نثار آن هستند تا درسي هميشگي باشد براي همه ياوه گويان و مستکبران و عمال بي خرد و ذليل آنها که به تحرکات رسانه اي معاندين دل خوش کرده اند.

مهندس قناعت گفته است: از مردم شريف و با عزت ايران اسلامي و بويژه مردم با اصالت و ولايتمدار گرگان تقاضا داريم با حفظ خونسردي و متانت در راهپيمايي و تجمع روز سه شنبه (امروز) درسومين روز شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و سالروز شهادت امام زين العابدين (ع) که در خيابان امام خميني منتهي به ميدان شهرداري گرگان برگزار مي گردد، شرکت غيرتمندانه داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.438 seconds.